onsdag 31. august 2011

Da er vi igang igjen!

Hei, og vel overstått sommer! Det har vært veldig stille på denne fronten de siste månedene, og grunnene til det er:

  • Jeg har jobbet veldig mye, og på jobb går jeg med uniform, altså ingenting å blogge om.
  • Når jeg først har hatt fri, har jeg valgt å ikke sitte inne på dataen.
  • Jeg har ikke hatt tid til å sy noe nytt.
Nå er det derimot nye tider og nytt navn på bedriften - Oldemor Design - og jeg har satt av hele september og oktober til å kun jobbe med dette. Jeg skal også flytte på meg, fra Wilma til noe for meg selv. Håper å finne et nytt lokale snart, så skrik ut om dere vet noe!

Jeg skal snart i bryllup og holder på med en kjole jeg skal ha på meg, som jeg tenker å lage flere av, og kanskje også en brudekjoleversjon:







































Jeg har dessuten vært så heldig å få et kostymeoppdrag for Kompani Krapp og Black Moon Theater Company sitt samarbeid om å sette opp "The Maids" av Jean Genet. Jeg skal sy og finne
kostymer, og stykket settes opp i Bergen i begynnelsen av Oktober.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar